דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הדרך אל הכושר עם אופני סטפר 

מאת    [ 28/10/2011 ]

מילים במאמר: 416   [ נצפה 3017 פעמים ]

גם מי שאינו מומחה לספורט יודע כי קשה מאוד להיכנס כושר, והדבר מרגיז עוד יותר מאחר וקל מאוד לאבד את הכושר ולמצוא את עצמנו רובצים על הספה בסלון ומתחילים "להתנפח". לכן חשוב מאוד להכיר את הטרנד החדש והנהדר, אופני סטפר. השילוב המדהים בין אופניים למכשיר האליפטיקל שאנו מכירים מחדרי כושר רבים, ואפילו מבתים של אנשים שרכשו אותם, הוא כזה שיכול לתרום רבות להשגה הרבה יותר חלקה וקלה של כושר גופני מעולה.

סיבולת לב ריאה היא דבר שלא קל להשיג. אנו יכולים לראות כיצד אצנים למרחקים ארוכים מתקשים באימונים שונים, ובמיוחד בסדרת אימונים ראשונית, כשהם מנסים לפתח סיבולת לב ריאה. ללא סיבולת לב ריאה ברמה גבוהה קשה לגוף להתנהל גם כשאנו נמצאים בעבודה או כשאנו מתבגרים במשך הזמן. אופני סטפר משפרים משמעותית את סיבולת הלב והריאה ומה שמאוד מיוחד בהם הוא שהדבר נעשה בצורה קלה יותר מאשר במכשירי כושר רבים.

מתאימים גם לרמות האימון הגבוהות ביותר

ברגע שאנו מחליטים ברצינות שאנו מעוניינים להתאמן הרי שמודגש לנו כיצד האימון חייב להיות משהו שיתבצע בתדירות רצינית ואף יהפוך לחלק מחיינו. בערים שונות בישראל ובעולם כולו ניתן לפגוש מדי בוקר את אותם אנשים יוצאים לג'וגינג הקבוע שלהם. התדירות הקבועה היא דבר חשוב בכדי שניתן יהיה להגיע לגרף תוצאות שמתקדם כל הזמן ומאפשר לנו להגיע לרמות הכושר הנדרשות שיישמרו לכמה שיותר זמן.

מי שמצטייד בזוג אופני סטפר מדהימים יכול לראות כיצד הוא לא רק זוכה לכניסה מהירה יותר לכושר אלא שהוא גם יכול לשפר את רמות הכושר שלו בצורה קבועה. זאת מאחר וניתן לכוון את רמות הקושי של אותם אופני סטפר מיוחדים ולראות כיצד מחודש לחודש אתם מצליחים למתוח את היכולת שלכם אל מעבר לגבול חדש. אימון שמסייע לגוף להתפתח ולא לדרוך במקום הוא אימון מצוין ולכן אופני סטפר הם דבר חשוב כל כך.

עובדים על כל השרירים בגוף

בלא מעט פעמים אנו ניצבים מול אדם שרק פלג גופו העליון מפותח או שרק רגליו הן שריריות ומוצקות בצורה די חריגה. זאת בגלל יצירת אימון לא נכון או השקעה בצורה מודגשת מדי במכשיר כושר מסוים על חשבון שילוב של מכשירי כושר שונים. בעת רכיבה על אופני סטפר הדבר שונה לחלוטין ולכן יש כבר רבים שמבינים את היתרון הגדול שהם תורמים לכל הגוף.

השאיפה לפתח את כל שרירי הגוף ולהיראות חטובים בצורה "סימטרית" ומושכת היא כזו שדוחפת רבים להתאמן. כך בא לידי ביטוי יתרון עצום שיש לזוג אופני סטפר להציע לכל מי שעולה עליהם. עבודה מקיפה על קבוצות שרירים שונות בגוף שלנו היא כזו שמתאפשרת בעת הרכיבה, וכך זוכים המתאמנים על מוצר ייחודי זה ליהנות מכל העולמות גם יחד.

3G Bike אופני סטפר




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב